پیگیری سفارشات

پیگیری سفارشات :

برای رهگیری سفارشتان شماره سفارش و ایمیلی که درهنگام ثبت سفارش وارد کردید را در این قسمت وارد و کلید رهگیری را فشار دهید.

×

توجه :

  • قابل ذکر است پیگیری دریافت مرسولاتی که به صورت پسکرایه ارسال شده است از طریق مشتریان گرامی می بایست صورت پذیرد و در صورت عدم پیگیری مشتری ،کاکتی استور هیچ گونه مسئولیتی را در قبال مشکلات احتمالی و عدم دریافت نمی پذیرد.  (اطلاعات باربری بعد از ثبت نهایی سفارش و ارسال مرسوله به باربری به مشترک اعلام خواهد شد)
  • در صورتی که بیش از ۱۰ روز از زمان سفارش مشتری گذشت (سفارشات عادی و موجود در داخل کشور) و همکاران کاکتی استور تماس تلفنی/پیام تلگرامی/واتس اپ و پیامک با مشتری نداشتند و یا محصول به دست مشتری نرسید، می بایست از طریق تماس تلفنی، فرم تماس، پیام رسان واتس اپ و یا تلگرام درج شده در سایت ،مشتری اطلاع رسانی کند و همکاران کاکتی استور را در جریان مشکل خود قرار دهد تا پیگیری های لازم صورت پذیرد. (موارد احتمالی)