پیگیری سفارشات :
توجه :
- قابل ذکر است پیگیری دریافت مرسولاتی که به صورت پسکرایه ارسال شده است از طریق مشتریان گرامی می بایست صورت پذیرد و در صورت عدم پیگیری مشتری ،کاکتی استور هیچ گونه مسئولیتی را در قبال مشکلات احتمالی و عدم دریافت نمی پذیرد. (اطلاعات باربری را بعد از ثبت سفارش از ما بخواهید تا برای شما ارسال شود و در جریان روند ارسال قرار بگیرید)
- در صورتی که بیش از ۱۰ روز کاری از زمان سفارش مشتری گذشت (سفارشات عادی و موجود در داخل کشور) و همکاران کاکتی استور تماس تلفنی/ و پیامک با مشتری نداشتند و یا محصول به دست مشتری نرسید، می بایست از طریق سامانه پشتیبانی کاکتی استور،فرم تماس، تماس تلفنی، درج شده در سایت ،مشتری اطلاع رسانی کند و همکاران کاکتی استور را در جریان مشکل خود قرار دهد تا پیگیری های لازم صورت پذیرد. (موارد احتمالی)