شرایط و ضوابط خرید و فروش در کاکتی استور :

  لطفا پیش از نهایی کردن سفارش  حتما به موارد ذکر شده دقت فرمائید :

 زمان تحویل سفارشات :

محصولات ناموجود : محصولاتی که عنوان | در انبار موجود نمی باشد | در توضیحات آن ها درج شده باشد : قابل سفارش نیستند و مشتریان می توانند با پیگیری وضعیت موجود شدن آن ها در زمان دیگری نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

محصولات موجود : در صورت موجود بودن کالا ؛ 1 الی 6 روز کاری در استان تهران ، البرز 

7 الی 10 روز کاری در سایر استان ها و شهرستان ها

این بازه زمانی به صورت تقریبی بوده و ممکن است در صورت امکان مدت زمان تحویل کمتر شود.

محصولات در وضعیت پیش خرید : محصولاتی که عنوان | این محصول دروضعیت پیش خرید می باشد | در توضیحات آن ها درج شده باشد : قابل ثبت سفارش توسط مشتریان می باشد و  بازه زمانی تحویل آن ها در ادامه ی توضیحات آن محصول اطلاع رسانی شده است که ممکن است به دلایلی ( شرایط آب و هوایی و یا استقبال بیش از ظرفیت) تغییر کند.

در  توضیحات مندرج شده بعضی محصولات  قسمتی با عنوان ” نکته قابل توجه در سفارش این محصول” وجود دارد که برای رفع سوتفاهمات احتمالی مشتریان گرامی در نظرگرفته شده و خواهشمند است مطالعه نمایید.

ارسال/دریافت و پیگیری سفارشات :

* تصویر محصولات قرار گرفته در سایت برای نمونه می باشد، محصول مشابه درخواستی شما با سایز انتخابی و با همان کیفیت به شما تحویل داده خواهد شد، همچنین به دلیل تنوع گسترده و اتمام بعضی واریته ها چینش پک ها فقط به صورت رندوم(درهم) می باشد .

* ارسال پک های عمده برای استان های تهران و کرج فقط به صورت پیک (پرداخت هزینه ارسال در زمان تحویل در محل) می باشد و هزینه آن نیز طبق تعرفه استاندارد شرکت های باربری و پیک می باشد.

* ارسال پک های عمده برای استان های غیر از  تهران و کرج فقط به صورت باربری پسکرایه (پرداخت هزینه ارسال در زمان تحویل در باربری) می باشد.

* ارسال های باربری به صورت پسکرایه (پرداخت هزینه حمل در مقصد و شرکت باربری) بوده و محاسبه ی هزینه حمل توسط شرکت باربری انجام می گیرد ،بنابراین فروشگاه به هیچ عنوان ذی نفع نبوده و از مبلغ هزینه اطلاعی ندارد و پیگیری در این مورد صورت نخواهد گرفت.

*در ارسال های محصولات عمده که دارای شرایط ارسال رایگان هستند، هزینه ارسال مسیر اول به مقصد خریدار توسط مجموعه کاکتی استور پرداخت می گردد و هزینه های اضافی شامل مقصدهای دو و سه مسیره همچنین هزینه انبارداری در مقصد برعهده خریدار می باشد.

* ارسال بذر و برخی محصولات کلکسیونی ریشه شسته (مندرج در توضیحات محصول) با هزینه ثابت ۸۰۰۰ تومان (فقط از طریق پست) قابل ارسال می باشند.

* بدلیل گسترده بودن نمایندگان و فروشندگان محصولات، اگر سفارش مشتریان گرامی (مندرج در یک فاکتور) از تولید کنندگان و‌ مبدا های مختلف باشد ممکن است ارسال هر کدام از سفارشات جداگانه از مبدا متفاوتی انجام گیرد. (لطفا دقت نمائید)

 * بعد از ارسال کالا، رسید پست یا باربری با پیگیری و درخواست مشتری توسط کاکتی استور از طریق یکی از پیام رسان های ذکر شده در سایت به خریدار تقدیم خواهد شد و وظیفه پیگیری و دریافت محصول با خریدار می باشد، بنابراین در صورت عدم پیگیری/پاسخگویی و دریافت کالا از طرف مشتری، کاکتی استور بعد از ارسال کالا هیچ گونه مسئولیتی را در قبال جبران خسارت نمی پذیرد.

 * فروشگاه کاکتی استور بعد از ارسال رسید پستی/باربری برای مشتری ،هیچ گونه مسئولیتی را در قبال عواقب دیرکرد (باربری/پست) دریافت/تحویل کالا ندارد و جبران هزینه ها با مشتری می باشد، لذا می بایست مشتریان دقت نمایند بعد از دریافت رسید از کاکتی استور، پیگیری های لازم را جهت دریافت به موقع کالا صورت دهند.

استرداد هزینه ی پرداختی:

* مشتریان گرامی هنگام ثبت سفارش دقت داشته باشند که پس از اطمینان و بررسی نسبت به خرید اقدام نمایند. و تا 24 ساعت(یک روز کاری) پس از ثبت سفارش می توانند نسبت به انصراف از خرید اقدام نموده و بعد از تایید کارشناسان فروشگاه با کسر هزینه تراکنش بانکی  در بازه زمانی حداکثر 48 ساعت (دو روز کاری) وجه به حساب ایشان مسترد خواهد شد. درغیر این صورت بدلیل قرار گرفتن سفارش در وضعیت ” درحال انجام ”  و درج در لیست ارسال و ورود به پروسه ی بسته بندی و تحویل فروشگاه دیگر امکان استرداد سفارش و وجه آن وجود نخواهد داشت و مشتریان می توانند یا محصول مندرج در سفارش را تغییر داده و یا به وضعیت بستانکار از فروشگاه درآمده و مطابق مبلغ سفارش در زمان دلخواه نسبت به خرید دوباره اقدام نمایند. دقت نمایید این شرایط شامل محصولات در وضعیت پیش خرید نیز خواهد شد.

* اگر در مواردی احتمالی محصول  بعد از ثبت در سفارش مشتریان یا هنگام ثبت سفارش (به دلیل همزمانی و موجودی محدود برخی محصولات) دچار عدم موجودی باشد ، موضوع توسط کارشناسان فروشگاه به اطلاع مشتری خواهد رسید و با توافق مشتری گرامی نسبت به تغییر سفارش به محصول دیگر ( با لحاظ شرایط بستانکاری/بدهکاری) اقدام خواهد شد.

نکته مهم هنگام تحویل گرفتن سفارشات :

* سفارشات ارسالی توسط باربری شامل جبران خسارت های احتمالی بیمه هستند، مشتریان گرامی دقت نمایند که هنگام تحویل گرفتن سفارش از انبار تحویلی شهرستان ، پیش از امضا کردن ، جعبه را باز نموده و بررسی نمایند در صورت مشاهده آسیب به گیاهان آن را با قید ” بار خسارت دیده ” امضا و  تحویل بگیرند تا شامل پرداخت خسارت شوند و خسارت توسط باربری مربوطه به شما پرداخت شود. در غیر این صورت سفارش شامل جبران خسارت نخواهد شد و فروشگاه مسئولیتی در پیگیری و جبران خسارت نخواهد داشت.

* در صورتی که سفارش تحویل شده با سفارش مندرج در فاکتور مغایرت داشت ( ارسال اشتباه) و یا تعداد تحویل شده دچار نقصان (کم تر بودن نسبت به فاکتور) باشد می توانید از طریق فرم مربوطه اقدام نموده یا با پشتیبانی فروشگاه درمیان بگذارید تا بعد از بررسی نسبت به جبران و کسب رضایت اقدام شود.

کمک نیاز دارین؟ با ما گفت و گو کنید.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
X