🎁🛵 مشاهده محصولات ارسال روز(کمتر از 5ساعت-کرج،تهران)

سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط خرید و فروش در کاکتی استور :

 

  لطفا پیش از نهایی کردن سفارش حتما به موارد ذکر شده دقت فرمائید :

 زمان تحویل و توضیحات سفارشات :

 

محصولات ناموجود : 

محصولاتی که عنوان | در انبار موجود نمی باشد | در توضیحات آن ها درج شده باشد : قابل سفارش نیستند و مشتریان می توانند با پیگیری وضعیت موجود شدن آن ها در زمان دیگری نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

 

محصولات موجود :

در صورت موجود بودن کالا ؛ در شرایط عادی، 1 الی 5 روز کاری در استان تهران ، البرز  (نحوه تحویل حضوری و ارسال توسط پیک در صفحه صورت حساب ذکر شده است)

و 5 الی 10 روز کاری در سایر استان ها و شهرستان ها (مدت زمان مسیر 1 تا 2 روز کاری)

محصول در مقاصد نزدیک حدود 1 روز کاری و در برخی مقاصد دورتر 2 روز کاری در مسیر است و بازه زمانی نوشته شده مربوط به بررسی و اولویت بندی سفارش هاست بنابراین نگران زنده مانی گیاهان نباشید.

این بازه زمانی به صورت تقریبی بوده و ممکن است در صورت امکان مدت زمان تحویل کمتر شود.

  • خواهشمند است قبل از تکمیل فرایند خرید شرایط و ضوابط را کاملاً مطالعه بفرمایید.

پیام  : نگران نباشید!

  • ارسال ها به سراسر کشور قابل انجام است و اگر شرایط ویژه ای موجب کندی در روند گردد اطلاع رسانی می گردد.

ارسال های تهران و کرج که هزینه اش مشخص شده است، برای مناطق داخلی این دو شهر می باشند و مشتریان عزیزی که در حومه ساکن هستند (ازجمله شهرهای: دماوند، بومهن، پردیس، جاجرود، لواسان، پاکدشت، ورامین، اسلامشهر، پرند، ری، رباط کریم، قرچک، هشتگرد(قدیم و جدید)، نظرآباد، آبیک و شهرهایی که در این محدوده قرار دارند) می بایست گزینه پسکرایه را انتخاب کنند و حضورا از درب گلخانه محصول را تحویل بگیرند و یا پیک به گلخانه ارسال کنند.

ارسال به جزایر از جمله کیش و قشم ،می بایست با هماهنگی واحد فروش صورت گیرد و ارسال قطعی ممکن است بعد از اعلام آمادگی باربری صورت گیرد و همچنین چند مسیره و به صورت پسکرایه باشد و همچنین ممکن است خرید لغو و هزینه عودت شود(در صورت عدم امکان ارسال و یا عدم هماهنگی با واحد مربوطه).

در صورتی که قصد خرید محصولات با برچسب ارسال فوری را دارید، دقت بفرمائید که می بایست پیک با هماهنگی گلخانه از سمت مشتری ارسال شود و در این نوع ارسال، آماده سازی و بسته بندی سریع انجام میشود و ارسال صورت میگیرد. (در روز های کاری).

محصولات در وضعیت پیش خرید : محصولاتی که عنوان | این محصول دروضعیت پیش خرید می باشد | در توضیحات آن ها درج شده باشد : قابل ثبت سفارش توسط مشتریان می باشد و  بازه زمانی تحویل آن ها در ادامه ی توضیحات آن محصول اطلاع رسانی شده است که ممکن است به دلایلی ( شرایط آب و هوایی و یا استقبال بیش از ظرفیت) تغییر کند.

در  توضیحات مندرج شده بعضی محصولات  قسمتی با عنوان ” نکته قابل توجه در سفارش این محصول” وجود دارد که برای رفع سوتفاهمات احتمالی مشتریان گرامی در نظرگرفته شده و خواهشمند است مطالعه نمایید.

ارسال/دریافت و پیگیری سفارشات :

* تصویر محصولات قرار گرفته در سایت برای نمونه می باشد، محصول مشابه درخواستی شما با سایز انتخابی و با همان کیفیت به شما تحویل داده خواهد شد، همچنین به دلیل تنوع گسترده و اتمام بعضی واریته ها چینش پک ها فقط به صورت رندوم(درهم) می باشد .

* ارسال پک های عمده برای استان های تهران و کرج فقط به صورت پیک /اسنپ (هماهنگی و ارسال پیک توسط خریدار به درب گلخانه یا ارسال پیک توسط گلخانه) می باشد و هزینه آن نیز طبق تعرفه استاندارد شرکت های باربری و پیک می باشد و کاکتی استور در این مورد ذینفع نیست. (به نحوه ارسال حومه و غیر حومه دقت شود)

* ارسال پک های عمده برای استان های غیر از  تهران و کرج فقط به صورت باربری پسکرایه (پرداخت هزینه ارسال در زمان تحویل در باربری) می باشد و از هیچ طریق دیگری امکان ارسال وجود ندارد.

* ارسال های باربری به صورت پسکرایه (پرداخت هزینه حمل در مقصد و شرکت باربری) بوده و محاسبه ی هزینه حمل توسط شرکت باربری انجام می گیرد ،بنابراین فروشگاه کاکتی استور به هیچ عنوان ذی نفع نبوده و از مبلغ هزینه اطلاعی ندارد و پیگیری خاصی در این مورد صورت نخواهد گرفت.

*در ارسال های محصولات عمده که دارای شرایط ارسال رایگان هستند (در توضیحات آن محصولات عنوان “ارسال رایگان” درج شده است)، هزینه ارسال مسیر اول به مقصد خریدار توسط مجموعه کاکتی استور پرداخت می گردد و هزینه های اضافی شامل مقصدهای دو و سه مسیره همچنین هزینه انبارداری در مقصد برعهده خریدار می باشد.

* ارسال بذر و برخی محصولات کلکسیونی ریشه شسته (مندرج در توضیحات محصول) با هزینه ثابت اعلامی در صورت حساب نهایی (فقط از طریق پست) قابل ارسال می باشند.

* بدلیل گسترده بودن نمایندگان و فروشندگان محصولات، اگر سفارش مشتریان گرامی (مندرج در یک فاکتور) از تولید کنندگان و‌ مبدا های مختلف باشد ممکن است ارسال هر کدام از سفارشات جداگانه از مبدا متفاوتی انجام گیرد. (لطفا حتماً دقت نمائید)

 * بعد از ارسال کالا، رسید پست یا باربری با پیگیری و درخواست مشتری توسط کاکتی استور از طریق یکی از پیام رسان های ذکر شده در سایت به خریدار تقدیم خواهد شد و وظیفه پیگیری و دریافت محصول با خریدار می باشد، بنابراین در صورت عدم پیگیری/پاسخگویی و دریافت کالا از طرف مشتری، کاکتی استور بعد از ارسال کالا هیچ گونه مسئولیتی را در قبال جبران خسارت نمی پذیرد.

 * فروشگاه کاکتی استور بعد از ارسال رسید پستی/باربری برای مشتری ،هیچ گونه مسئولیتی را در قبال عواقب دیرکرد (باربری/پست) دریافت/تحویل کالا ندارد و جبران هزینه ها با مشتری می باشد، لذا می بایست مشتریان دقت نمایند بعد از دریافت رسید از کاکتی استور، پیگیری های لازم را جهت دریافت به موقع کالا صورت دهند.

توجه : آدرس حتماً می بایست در صفحه صورت حساب وارد شود و اگر آدرسی از قبل در پنل کاربری وارد کرده باشید، به صورت خودکار برای سفارش جدید شما لحاظ نخواهد شد و آدرسی ثبت نمیشود. (سفارشات بدون آدرس ،تایید و ارسال نخواهد شد)

استرداد هزینه ی پرداختی:

* مشتریان گرامی هنگام ثبت سفارش دقت داشته باشند که پس از اطمینان و بررسی نسبت به خرید اقدام نمایند و فقط تا 24 ساعت(یک روز کاری) پس از ثبت سفارش می توانند نسبت به انصراف از خرید اقدام نموده و بعد از تایید کارشناسان فروشگاه (در صورت عدم ارسال سریع) در بازه زمانی حداکثر 5 روز کاری وجه به حساب (شماره شبا) ایشان مسترد خواهد شد. درغیر این صورت بدلیل قرار گرفتن سفارش در وضعیت ” درحال انجام ”  و درج در لیست ارسال و ورود به پروسه ی بسته بندی و تحویل فروشگاه دیگر به هیچ وجه امکان استرداد سفارش و وجه آن وجود نخواهد داشت و مشتریان می توانند یا محصول مندرج در سفارش را تغییر داده و یا به وضعیت بستانکار از فروشگاه درآمده و مطابق مبلغ سفارش در زمان دلخواه نسبت به خرید دوباره اقدام نمایند. دقت نمایید این شرایط شامل محصولات در وضعیت پیش خرید نیز خواهد شد.

مشتریانی که خارج از محدوده ذکر شده شهری در کرج و تهران هستند (شهرک ها و شهرستان های اطراف) امکان هیچگونه ارسالی وجود ندارد و فقط می بایست حضورا بار را تحویل بگیرند و یا خودشان پیک به گلخانه ارسال کنند. در صورت عدم توجه به قوانین و خرید محصول توسط این عزیزان، سفارش لغو خواهد شد و می بایست فرم عودت را تکمیل و هزینه برگشت بخورد. (دقت شود چنین خریدی اتفاق نیافتاد)

* اگر در مواردی احتمالی محصول  بعد از ثبت در سفارش مشتریان یا هنگام ثبت سفارش (به دلیل همزمانی و موجودی محدود برخی محصولات) دچار عدم موجودی باشد ، موضوع توسط کارشناسان فروشگاه به اطلاع مشتری خواهد رسید و با توافق مشتری گرامی نسبت به تغییر سفارش به محصول دیگر ( با لحاظ شرایط بستانکاری/بدهکاری) اقدام خواهد شد.

 

 * مشتریان عزیزی که تمایل به دریافت فاکتور رسمی دارند می بایست قبا از ثبت سفارش با شرکت هماهنگ کنند و ارزش افزوده محصولات محاسبه و اعلام شود و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. (در صورت عدم پرداخت ارزش افزوده،  هیچ گونه فاکتور رسمی ای بعد از ثبت سفارش تقدیم نخواهد شد) (همچنین امکان ارسال مکتوب فاکتور به هیچ عنوان وجود ندارد)

 

نکته مهم هنگام تحویل گرفتن سفارشات :

* سفارشات ارسالی توسط باربری معمولاً شامل جبران خسارت های احتمالی بیمه هستند، مشتریان گرامی دقت نمایند که هنگام تحویل گرفتن سفارش از انبار تحویلی شهرستان ، پیش از امضا کردن ، جعبه را باز نموده و بررسی نمایند در صورت مشاهده کمبود تعداد و یا آسیب به گیاهان و دیگر محصولات آن را با قید ” بار خسارت دیده ” امضا و  تحویل بگیرند تا شامل پرداخت خسارت شوند و خسارت توسط باربری مربوطه به شما پرداخت شود (مشتری می بایست پیگیری کند). در غیر این صورت سفارش شامل جبران خسارت نخواهد شد و فروشگاه کاکتی استور مسئولیتی در پیگیری و جبران خسارت های احتمالی نخواهد داشت.

* مشتریان عزیز خریدار پک های عمده که در روستا یا شهرستان هایی حضور دارند که پشتیبانی مناسبی از باربری (ترمینال) ندارد دقت کنند که احتمالا می بایست محصول را به صورت چند مسیره و از نزدیک ترین باربری استان خود دریافت کنند.

* در صورتی که سفارش تحویل شده با سفارش مندرج در فاکتور ایمیل شده مغایرت داشت (ارسال اشتباه) و یا تعداد تحویل شده دچار نقصان (کم تر/بیشتر بودن نسبت به فاکتور) باشد می توانید از طریق فرم مربوطه اقدام نموده یا با پشتیبانی فروشگاه درمیان بگذارید تا بعد از بررسی نسبت به جبران و کسب رضایت اقدام شود.

-روزهای کاری شرکت کاکتی استور: شنبه الی چهارشنبه (روز های غیرتعطیل)