پرسش : می خواهم از طریق کاکتی استور گیاهانی را تهیه کنم که میان محصولات وجود ندارد، آیا راهی هست؟
پاسخ : بله - شما می توانید از طریق فرم «درخواست گیاه» و ارائه مشخصات مورد نیاز ، درخواست ثبت نمایید.
پرسش : مایل هستم که گیاهانی که در فروشگاه کاکتی استور تهیه می کنم از طریق پست به منزل انجام شود، چرا این امکان فراهم نیست؟
پاسخ : به دلیل شرایط ویژه ی حمل گیاهان اعم از حساسیت ، ظرافت ، آسیب پذیری و…ارسال از طریق بسته بندی پستی و راه های مشابه موجب آسیب جدی و از بین رفتن گیاه می شود.
پرسش : من قصد دارم محصولی را که در سایت «موجود » است را ثبت سفارش کنم لازم است پیش از اقدام به ثبت خرید استعلام موجودی کنم؟
پاسخ : بله- بدلیل امکان همزمانی سفارشات برای یک محصول و تعدد نمایندگان ممکن است گیاه مورد نظر با کسر موجودی لحظه ای مواجه شود.
پرسش : من یک تولید کننده/ پرورش دهنده محصولاتی هستم که در کاکتی استور ارائه می شود چطور می توانم از طریق این فروشگاه محصولاتم را ارائه کنم؟
پاسخ : شما می توانید هنگام ثبت نام در سایت « من یک فروشنده هستم » را انتخاب کنید سپس بعد از تکمیل مشخصات و تایید توسط مدیریت وارد پنل فروشندگان شوید و محصولاتتان را ارائه کنید.
پرسش : مایل هستم هزینه ی سفارش را هنگام دریافت سفارش و درب منزل پرداخت کنم، چنین امکانی وجود دارد؟
پاسخ : خیر – به دلیل نوع روش ارسال درنظر گرفته شده ی مناسب با حمل گیاهان ، این امکان وجود ندارد.